Hi strangers!



Jag har loggat in på blogg.se nästan varje dag, men inte kännt för att skriva något. Nu tänkte jag förebygga eventuella påpekningar om det, genom att skriva. :)

Vad har hänt sen sist?

♥ Min vän och barndomskompis Marie har fött en lite tös till jorden, Mira. Grattis! Det märks att man inte är 18 längre, vänner och klasskompisar börjar kläcka barn, köpa hus och gifta sig ;)

♥ Jag, Jocke, Nikki & pappa for upp till resten av familjen i Branäs för skidåkning. Nikki premiäråkte de skidor hon köpte för några år sedan, som vi andra redan åkt på några gånger, Jocke valde rätt storlek på pjäxorna redan dag 1, jag stod stadig i backen och föll inte en enda gång, Jocke sov som en stock under en gran(!), jag bräsade på rätt bra i backen (tyckte jag) i ren Anja-störtlopp stil men kom aldrig ikapp Pontus på 11 år för det.

♥ Vi har hämtat våra möbler och saker i Mo och fört till Gbg. Nu kan vi sova mer humant i vanliga sängar, men än fattas soffan, ca 1 månad kvar nu innan vi får den.

♥ Alla hjärtans-dag "firade" vi på bio och såg Avatar i 3D. Filmen var lååång, och sista halvtimman är lite oklar då jag mest satt och funderade på om man kunde dö av kissnödighet, ville inte gå på toa och missa ngt i filmen! ;) Men tillsist gick jag.

♥ Jag har börjat kika på en resa till New York i vår, men först ska några saker gå i lås. Hoppas!


So long!







Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag visste ju redan allt detta.

2010-02-18 @ 11:04:25
Postat av: Marika

Vad du INTE vet är att Jocke köpte 50 glassar igår från Hemglass. Han sprang som en 5-årig pojk för att hinna!! Dessutom lyckades han pruta ner priset 15kr. Vilken manna man!

2010-02-18 @ 13:45:06
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: msv

You make my day Mika, med dina kommentarer :) :) :)



Jobbar hela helgen lååång igen, men nästa helg så...

Tänkte jag att vi kanske kunde ha lite

2010-02-19 @ 12:13:01
Postat av: msv

forts. följer...

kalas för era "gamla föräldrar" om det skulle passa?

Har inte hört med resten av familjen, men ni kan ju alltid höra av er.



(Vilken dator förresten ,den skickar iväg meddelanden utan att jag har klickat på "skicka kommentar", gäller att hålla fingrarna i styr tydligen.)

Nu skickar jag...:)

2010-02-19 @ 12:20:29
Postat av: Mika

Jag är öppen för kalas!!

2010-02-19 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0