Location: Styrfarten

Äntligen har vi lämnat Frigga-lägenheten bakom oss. Själva lägenheten var det inget fel på förutom att den inte innehöll ens egna möbler, utan det var den jäkla hissen som man fick krupp på varje gång. Done and over.

Nåväl. I nya lägenheten ska man tänka på att kanske inte byta byxor eller springa näck hur som helst. Såvida inte persiennerna är nerdragna. Vi har stora fönster längs i stort sett hela lägenheten, på bottenvåningen. Som tur är sluttar gångbanan utanför nedåt, så gående ser inte in så fasligt mkt.





Utifall jag glömmer vart vi bor. Det är så himla fint belyst här ute på kvällarna. Och på vissa ställen har de nya färger och belysning varje kväll.

Nu är det bara möblerna som fattas. Vi sover t ex. på tältsängar vi köpt på Ikea tills vi hämtar våra möbler i Åmål om ca 2 veckor. Men det funkar! Det är soffan som kommer att ta lite tid innan vi får, vilket är beräknad att komma i mars.

Har kollat av läget i Branäs eftersom delar av min familj redan är där. -15 grader. "Det känns inte, det är gött!" sa min för jämnan positiva syster. MEN Hannah & Pontus använder rånarluva. Får bege mig ut och leta efter en liknande eller halsduk med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Gött. Det är ordet. För så är det.

2010-02-01 @ 17:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0