Långhelg

Vi tog spontant ledigt ifrån jobbet i fredags jag & Jocke. En liten sovmorgon och styrde bilen hem mot Åmål med ett litet stopp på jobbet längs vägen innan riktig avfärd. Väl hemma åt vi lunch med mamma&pappa innan vi kvinnor åkte hem till mormor för julpyntande. Kvällen satt vi i de nyinköpta sofforna (fyndade vita härliga, dock använda, soffor åt mam&pap här i Gtb, kostade från början 15000:-, men fick dem för en 1000-lapp) och tittade igenom fotoalbum. Note: Mamma önskar sig nya fotoalbum att lägga in korten i!

Lördag eftermiddag åkte vi hem till Gtb igen för att skynda städa (läs: jag i panik!) innan vi fick besök av Jon, Sofia Warolin (fd. Nilsson) och Malin Andersson. Bakade lite pepparkakor, drack glögg och spelade Rock Band så vi fick kramp i händer och fötter! De gick vidare ut medan jag koste mig med den nyinköpta boxen Life och somnade urskönt i sängen. Upp mitt i natten för att hämta Joakim inne i stan och leta efter ett McDonals som var öppet.

Idag har vi inte varit vidare aktiva förutom en tripp till affären, en power-nap och ännu mera Life. Laddar för en hektisk jobbtid innan jul, men ser fram emot detta!!


Skepp O´hoj i Halmstad 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0