Jockes jöbb

Bifogar lite bilder från Jockes jobb.












Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjo...som vi undrat vad han håller på med!

2010-12-14 @ 22:56:45
Postat av: Nikki

Jag har skapat en önskelista. Så här 9 dagar inna jul.

Läs och köp följande:



- 2 kuddar till Fredda. han har gärna dunkuddar.

- Täcken till oss båda. Jag önskar EJ duntäcke. vanligt täcke tack.

- Såna dära flaskor du häller olja eller/och vinäger i. Såna med en sån där "hällpip". Ska EJ vara glasflaskor utan gärna en vit flaska med hällpip.

- Krämer från Body Shop.

- Termometer så jag nån jäkla gång kan få veta hur kallt det är ute OCH inne.

- Boxer abbonemang så vi kan få se Discovery och Animal Planet.

- Ja, jag vill faktiskt ha en tv till sovrummet. Blir nog bäst för husfriden då.

- Sängkappa, en vit. måtten= 180x200 cm. tänk på att jag har höga sängben också...

- WELL, det var väl det jagnde kunde komma på nu.



Jag kommer nu att förvänta mig minst EN av dessa förslag.

2010-12-15 @ 19:58:25
Postat av: Marika

Jag gav han någorlunda fria vingar att lägga upp vad han ville, och det blev bilder på hans jobb. Sexigt..

2010-12-16 @ 11:20:09
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:34:29
URL: http://www.grinders.se/
Postat av: Marie Dahlberg

Självklart drog han fram sitt dragspel ( som är värderat till minst 50.000, det nämner han varje gång ) Mira älskade dragspelet & tyckte det var dö-kul !

2011-01-11 @ 21:41:02
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0