Go! Go! Go!

Ojoj. Gårdagen gick i ett. Gick upp 06.15 för att göra iordning mig till dagens ärende. 08.02 gick Intercity tåget mot Stockholm och var framme 12.52. Lååång tid på ett tåg. Inte kul för mig som lätt blir åksjuk, men sov bort den mesta tiden.

Jag hann precis tillbaka till centralen efter mötet och färden hem på x2000 var inte behaglig. Illamående och hungrig. Men jag var så glad och nöjd! Jag hade hunnit med 8 h på tåg, 4 h i möte och 15 min i taxi på 12 h. Men framför allt. Jag har ett jobb!

Den 1 okt börjar jag vara delaktig på en spännande resa på ett relativt nystartat företag vid namn Go Enterprise som huvudsäljare och kontorsansvarig i Göteborg & södra Sverige!

Efter mötet igår ser jag fram emot detta jättemycket, men framför allt ser jag fram emot att jobba ihop med ett sådant härligt och fräscht gäng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0