Helgen som gick..



I helgen kom mamma&pappa på besök. Jag fick 2 biljetter utav snälla Elin till Finnkampen på lördagen, och pappa pratade några veckor tidigare om att det vore kul att uppleva, så han och Jocke fick gå på det i lördags medan jag och mamma tog det lugnt på Ikea och Ica Focus. På kvällen gick vi in till Avenyn och Lilla London för att äta en bit mat. Söndag åkte vi och letade kakelaffärer, men de var stängda en söndag. Då for vi till Eriksberg och tittade på fina lägenhetsbyggnader och Ostindiefararen och tog en fika på bryggan.

Igår kväll gjorde vi inte många knop, förutom att köpa mat hos pizzerian nedanför oss.


Kommentarer
Postat av: msv

TUSEN TACK!!! till er båda för en trevlig helg.

Vi tog omvägen över Tjörn o Orust hem och tittade på fina nybyggda hus vid havet i Skärhamn (höll på att blåsa bort).

2009-09-01 @ 01:26:20
Postat av: Nikki

Först ringde de o "väckte" mig och sa att de skulle komma förbi o hälsa på. Visst tänkte jag..och tittade runt i lägenheten...började städa som en galning!

Vem ringer 2 timmar senare...vi kommer nog inte! Nähä...städat i onödan!

2009-09-01 @ 16:04:53
Postat av: Marika

Först ringer de och säger "Vill ni ha besök?", Visst säger jag. Och en kvinna i luren säger att jag inte behöver städa, och jag lovar att inte göra det. Vem börjar städa som en galning när hon lagt på luren? Jo JAG. Vem stället sig och viker tvätt när hon kommer hit, och dammar av hela köket innan hon åker? Jo. Mamma.

2009-09-01 @ 18:57:07
Postat av: msv

Men det vet du väl"gumman" att det är mycket roligare att städa borta än hemma.Jag blir alltid SÅ GLAD när ni flickor kommer "hem" och städar åt mig.

2009-09-05 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0