Jönköping it is!

Fick mail av vår lärare Per igår:

 27/10 bär det av mot Jönköping för en heldag med gästföreläsare.

Temat kommer att vara evenemang som affärsidé och som talare kommer ni bla att möta Putte Svensson (grundare till Hultsfredsfestivalen och VD på Rockcity AB), Magnus Ringqvist (ELMIA) och Tommy Fritz (klubbdirektör HV71).


Arrangemanget är gemensamt för våra KY-utbildningar Hotel Management, Professionellt ledarskap för idrott och då Er. Vi kommer att bli ungefär 150 st deltagare under dagen.


På kvällen kommer Ia Orre Montan, Sveriges första sommelier (numera studierektor på Restaurang Akademin och tidigare hovmästare på Grand Hotell), att hålla i en fantastisk vinprovning. Därefter blir det gemensam middag med underhållning. Avfärd till Halmstad runt midnatt.
 


Kommentarer
Postat av: challe

hej. va e de du pluggar te? kram

2008-10-07 @ 15:08:21
URL: http://challeandersson.blogg.se/
Postat av: Moni

blir nog sjukt skojj tror du inte? något man verkligen inte ska missa. ses imon gummsi

kramiz,,

2008-10-07 @ 17:58:13
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Nikki

Tjaba!

Hannah ringde till mig på eftermiddagen och berättade att hon, jag och Samanta var med i PD. En find bild på oss 3, med texten att Samanta, Irländsk Röd Setter tävlade i ungdomen, men numera är hushållshund!!!!! Ha ha...jag trode då verkligen inte att hon skulle skriva en sån dum kommentar!!!

Man ska aldrig lita på reportrar!!

Men vi kom med i tidningen iaf...inte alla som gjorde det!



By the way...hoppas ni inte tar illa upp, men jag bytte faktiskt klockan idag....mot en biligare!! Ha ha!

Den är kusligt lik din kom jag på när jag kom hem...kanske rent utav samma!? Hoppas det var ok.



2008-10-07 @ 21:37:03
Postat av: Jocke

Det här kommer jag inte glömma Nikki!

2008-10-10 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0