GANT


Det är inte bara modebloggare som blir bjudna på visningar etc. Jag fick ett brev på posten där jag var bjuden till GANT här i Halmstad den 30 nov där de presenterar nya Gant Cruise Collection. De bjuder på glögg, pepparkakor och ischoklad. :)
Gant är mycket fina kläder och väskor, men är kanske inte i en students prisklass. Vad gör det?!
Jag får ta med mig min gamla kollega Jenny dit. I somras hittade vi en weekend-bag på Gant som båda ville ha och var på rea. Hon ringde sin man och kollade om ett köp skulle vara godkänt, och jag ringde min syster för en önskan att få i present. :) Men det blev inget köp.


Kommentarer
Postat av: Madde

HAHA ja yrrol är ju så jävla kul :D love it!

2008-11-06 @ 10:59:15
URL: http://lainen.blogg.se/
Postat av: Nikki

men snälla du då...Jag frågade dig ca 1000 ggr om du ville ha denna efterlängtade väska..men ikke! Du fick chansen..men tog den inte!

så..skyll dig själv! ;)

2008-11-06 @ 13:06:39
Postat av: Marika

Nikki: Näe, för att jag tyckte det var för dyrt för en jäkla väska! ;)

2008-11-06 @ 15:19:56
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0