Söndag

Jag gjorde en "Joakim" inatt. Lade fram madrassen framför teven, och somnade där. Vaknade vid 7 imorse, och såg att tvn fortfarande var på. Det är en typisk Joakim. :)
Sov till 12, tittade på The Skeleton key, och vid 15 tog jag tag i mitt liv. Städade köket såpass noggrannt att man nästan skulle kunna kalla det flyttstädning, nästan.
Har pluggat matte 40 min. Sen var det inget roligt längre..

Imorgon är det skola igen, redan klockan åtta ska jag träffa Maja utanför Trade Center för att skriva in oss på 3veckors-kollen. En koll på att man fortfarande läser.
Sen så är tvätt-stugan bokad på eftermiddag/kväll. Och det är sjukt mkt som ska tvättas. Sovrummet är inrett med en massa smutstvätt på golv & säng. Därför jag plockade fram madrassen inatt, orkade inte plocka bort allt på sängen. :)

Ha en trevlig kväller!
image359

Kommentarer
Postat av: msv

Hoppas att du inte har tänkt att köpa en viss CD (på bilden) i julklapp till oss. I alla fall inte till mig om jag får säga mitt.

2007-09-24 @ 19:23:46
Postat av: Mika

Mamma:
Hahaha! Nej nej! Så elak är jag inte.. Tycker bara han är så snygg ;) Skämt å sido!

2007-09-24 @ 22:09:14
Postat av: msv

Vad!!! är det som är snyggt,håret eller? säg i så fall till J. att han låter håret växa.Bara han inte blir som på kortet du har på bloggen (nollningen).
Föresten,i dag har allt krånglat på jobbet. Datorn och jag är inte alls på samma våglängd. Tänk att det kan vara så enkelt att registrera fel, men så svårt att rätta till det. Tur att man har arb.kamrater som är duktiga på datorn.
Välkommen hem föresten, NI är efterlängtade.

2007-09-25 @ 20:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0