Jädra ös!

Har jobbat idag som jag nämnt tidigare. Stackars barn som får lyssna på en fröken med hes röst och ibland låter som en 15-årig kille i målbrottet.. Haha, men jag är nöjd med dagens lektioner, kände mig glad och som en bra lärare. :)

Gick hem idag med. Orkade inte ta bussen hem, konstigt nog. Började såklart ösregna när jag gått 3/4 av vägen. Mina byxor kunde liknas Dr Jekyll & Mr Hyde, fifty/fifty så att säga. Havsblöta på baksidan, och snustorra på framsidan. Ökentorr på överkroppen, tack vare regnjackan jag fick i födelsedagspresent.
Tack och lov kom jag efter ca 55 minuter in till stan där jag ställt min cykel. Svängde in på Hemköp och köpte bröd & bananer. Tjejen i kassan gjorde mig så glad. En söt blondin som frågade mig om det regnade ute, som om hon kände mig. :)
Sen tog jag en sväng och kikade i skyltfönster. Fastnade framför Guldfynd och kikade på ringar. Dont know why!

Nu ska jag kika klart på Greys, Myggan och Fråga Olle. Mkt på tv idag!


Kommentarer
Postat av: monkan

Hände de nå bra på grey igår? Missade det :(
Känner igen det med regnvädret förresten huhu.. Nu är det höst- mysiigt.

2007-09-20 @ 10:24:07
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Marika

Monica:
Haha, jag kommer faktiskt inte ihåg så här på rak arm. Har redan sett alla avsnitt, så jag var nog mer inne i datorn när jag kikade på det. :)
Ja, tycker det är skönt med höst nu. Friiisk luft!

2007-09-20 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0