Stå upp

HAHA, sitter och tittar på Stå Upp med Thomas Järvheden. Skitbra program! Skadeglädje är den bästa glädjen, har jag hört någon sagt.  Och i detta fall stämmer det! ;) Som han som åt 4 ägg till frukost, bajsade ner sig på cykeln till jobbet och ringer sin flickvän och säger att han bajsat på sig. Tyvärr är det hans svärmor i telefonen!
Detta påminner mig om den gången Jocke låg i soffan hemma och sjöng en snutt medan han gjorde ngt konstigt med magen, "Bounce wiht me, bounce with me, you slide, you sliiide" men märker inte att mamma står och kollar.
Haha, jag skulle betala för att få se den minen igen! ;)
Jag älskar den grabben!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Mäh, kunde du inte ha tajmat lite bättre?? :p
Men jag ska förbi en sväng i halmstad helgen efter.... mabye I drop by!!!

2007-10-31 @ 23:36:42
URL: http://emelieahgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0