Neej!

När man börjar få feber osv. är ett gott tecken på att man blir varm/kall och får ont i kroppen.

Jag tog en paus från mitt matte-pluggande (har snart pluggat ett halv kollegeblock idag) och skulle sortera tvätt och tvätta lite byxor så man slipper gå i pyjamasbyxor. Så satte jag mig ner med datorn i knäet, och känner hur huvudet börjar dunka dunka och mina leder blir stela. Har inte tid till att bli sjuk! Har ju matte-tenta på fredag!!!

Nu ska jag göra det djärvaste, ta mig en lååång varm dusch och sedan varma kläder.

Jag önskar jag hade något roligt att berätta, men det enda jag kan komma på är att det inte är min tur att städa köket!! ^^,


image396

Kommentarer
Postat av: Milla

Det tog Håkan ett tag att fatta bilden.

2007-10-09 @ 21:53:32
Postat av: Ida

Vet du hur man ändrar i arkivlistan så det visas månadsvis istället för dagligen? Hittar inge nånstans..

2007-10-10 @ 00:33:21
Postat av: Nikki

Milla...skaffa dig en facebook-profil...och var hemma nångång när jag som mest behöver internet!

Mika...skulle nog kunna ta betalt för den lektionen jag gett dig på facebook...tro inte på allt jag säger! ;)

2007-10-10 @ 14:57:18
Postat av: Marika

Nikki:
Herre, vilken föreläsning på Facebook. Men tack!
Men eftersom jag får tidningen åh, vad heter den nu, för 40+ som jag ger till mamma, så har det stått en massa om det vaccinet, och eftersom målgruppen är 40+, så måste man verkligen vara oskuld då? Loove!

2007-10-10 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0