Honey, Im hoooome!




image212



Så nu har jag jobbat i Laholm. Lokalen var inte alls som jag väntat mig, lite sämre, men samtidigt bättre än vad jag är van vid här i Halmstad. Eleverna var jättegulliga & snälla, bäst av allt lättroade och arbetsvilliga. Like it! Nu är det bara nästa vecka kvar, och jag ser fram emot att få träffa de duktigaste eleverna på tisdan.. iiiihhh!

Jag kom hem levande iaf. När det blåser här söderut och man kör E6:an, undrar man ju om det är fel på bilen eftersom den blåser sida till sida (låter mer dramatiskt än det är!).

Ibland blir jag bara glaaad och kär på nytt. Blev liiite ledsen när J åkte och kolla hockey hos en friend ikväll, men så ringde han och frågade om jag skulle ha mat eftersom han sket i hockeyn. Niiice! Så nu slipper jag laga mat (var iof J´s tur) och får en hemmakväll med hjärtplasket (igen!).  Kanske hinner plocka i diskmaskinen innan han kommer, så slipper han undan ännu en gång.. Meeen, jag är ju 32 oxå (att döma av vuxentestet!).. ^^,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0