vill bara nämna att..


Jag orkar inte uppdatera här så ofta under sommaren :)

Well well, sen sist så har följande hänt:

Onsdag: Besiktigade Js bil i Bengtsfors. "studiebesök" på godisfabriken ^^,
Torsdag: Jocke var ledig och vi tog den lagliga bilen till Liseberg. Vi behövde verkligen hitta på ngt bara vi. Svinkul hade jag, eftersom jag aldrig åkt på Liseberg. Vågade mig på Gasten, Balder, Kanonen, ngn snurrande gigantisk platta och alla vatten-attraktioner. Skallen fortsatte snurra även när jag skulle sova..
Fredag: Barnvakt och träffade Elin.
Lördag: Var ute på HC. Förferren hos Ida F med Madde K, Elin och senare Anna S. Tjena, full nog för att glömma väskan i baren, neka dansgolvet och inta soff-positonen hela kvällen och ha sönder ett glas hos Gustav. Wiho! haha, gjorde nog bort mig mer eller mindre inför alla.. =P
Söndag: Vaknade pigg och kry. Men tydligen vaknade min kropp till och insåg vad jag sysslat med kvällen innan. In på Servus innan vi åkte hem och inhandlade allt jag var sugen på; Melon, färska frallor med smält ost utanpå och choklad. Inte många knop gjorda den dagen =P

Jodå, ska ner till Halmstad i helgen. Pinsamt nog längtar jag till den antagligen så stora post-högen som ligger innanför dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0