Tack för mig!

Nu tar jag snart mitt och begger mig hem till My Love igen! Ska bli skönt, men samtidigt vill jag inte, för det kan vara sista gången jag träffar Frida. :(

Gårdagskvällen på Viken var rolig! God middag oxå. Alla stod på stolarna/borden och försökte sjunga med banden, som spelade Rocknroll låtar! Fullt ös! Till och med min mamma kom upp på stolarna till slut.. ;) När det blev dags för att skuva undan alla borden och dans, dansade jag bugg med mamma! :) Anna S kom och joinade mig oxå. Men bäst av allt, var att min far, tillslut vågade sig upp på dansgolvet, och jag dansade disco med han :) haha! Gud, jag var rädd han skulle smocka till ngn! Men kul hade han (& jag!) och mina systrar och deras resp. stod och skrattade gott :) Sen blev han uppbjuden av håkans syster, så då försvann han.. =)
vilken kväll! Träffade Sofia W oxå. Hiiiimla längesen! Tack vare Gustav J kom jag hem safe till Mo. =)

Tack för mig, kommer väl tillbaka om några veckor igen! För snart ska jag hem till Halmstad igen och pyssla i lägenheten :)

God fortsättning!

PS. Håll tummarna för att jag får internet INNAN mina distanskurser börjar.DS


42875-97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0