Snart är det dax!

Har suttit sen 10 imorse med en budgetuppgift, har väl haft mina små framgångar, men de var som sagt små! Damit! Jag läste ju denna skiten för ett år sen.. Att det är så svårt att komma ihåg! :) Ängeln Emelie ska försöka hjälpa mig imorn, haha!

Har lekt dagmamma idag åt hundarna. De får inte gå ut själva, för det har vandrat en varg här precis utanför gräsmattan här igår. Pelle hade sett den med egna ögon. Scary!

Var i Karlstad igår och slösade lite pengar! Köpte en massa presenter till Emelie som hon ska få öppna imorgon ^^, Jag köpte bla:

- Röd lång tunika från Gina.
- Grå klänning med fickor från Gina.
- Svarts stuprörsjeans.
- T-shirt med knasigt tryck.
- Rutig Wrangler-skjorta, half the price!
- Vita långa, stickade ullsockar.
- Krims-krams från Lagerhaus!
- Gråa boots med rosett
- Mascara!
- Happy Meal ^^,

Körde naturligtvis fel efter jag släppt av syster på Universitetet och skulle in till centrum! :) Bara att vända några kilometer därifrån.

Imorgon bär det av till Karlstad IGEN, men jag ser fram emot det. vad jag däremot inte ser fram emot är kommande vecka med en massa jobb, hårt pluggande, jävligt mkt packande och fixande och utgång! :) Wooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0