Yeeees!!

Fick ett mail om att jag var tvungen att komplettera lite info till csn i fredags. Skickade det med posten på fredagen, och har ända sen igår loggat in på e-kontot på Min Sida nästan varje timma. Tänk om jag inte skulle få bidrag lixom! Kollade upp detta nyligen, och allt är klappat och klart. De fick in min komplettering idag och godkänt ansökan, plus att jag lämnade min studieförsäkran.

Vilken dag som helst denna veckan borde pengarna ramla in.
Som jag berättat tidigare, har jag ett kontrollbehov när det gäller pengar.
Nu kan jag sluta oroa mig. GÖTT!

Kanske inte är hela världen detta, men jag blev glaaaad.. To that dance!! (Justice-D.a.n.c.e)

Nu firar vi! ^^,

image288

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inga spår efter min lilla älskling :(
Du visste jag vilka ungarna var så skulle jag banka på dom ganska så rejält! Du får gärna vara med :D
Fy fasen Mika nu åker jag snart, sååå gött!
Förresten hur känns det med skolan å allt? Måste erkänna att jag blev förvånad över att du valde tekniskt basår, you rock girl!! *hug

2007-08-21 @ 19:11:39
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Emelie

Den 8 september åker vi,en vecka på plajan... hm vi kommer reta gallfeber på varandra :D Kommer sluta med att vi åker hem som ovänner.
Jag är mäkta imponerad av ditt val, speciellt med tanke på matten, jag hade aldrig gett mig in på det. *kram

2007-08-21 @ 20:43:10
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: marika

Fan va gottit! Haha, klarade vi av att vara med varandra 24/7 i en vecka, så klarar garanterat ni ;)
Haha, ahh, matten jah! :) Min specialitet ;) Näe, men jag känner verkligen för att vara 100% seriös nu, och kunna ha chansen att läsa till ingenjör eller liknande. jag ska ju bli miljonär! :P Har ju slappat ganska rejält i ett år nu, så det är dags att agera nu.. Meeen , ska inte ropa Yeeaahhj innan jag är i mål :) Ett år kvar!
Kram!

2007-08-21 @ 22:32:33
URL: http://marikasvensson.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Gött med money... ;) Hälsar du på Åmål till helgen eller? Flådiga Da Buzz ju, haha.

2007-08-21 @ 23:17:58
URL: http://gitarrlir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0