Torsdag kväll.

Hade som sagt labb idag. Lite tråkigt, eftersom jag gjort den på gymnasiet, men antar att den var till för att lära oss labba. (Nej, inte labba som i Slå) Eller det kanske heter jabba?
Maja, min nyfunna vän, och jag klarade iaf av den galant.

Vi hade tänkt åka till Ullared en sväng idag, men ändrade oss och storhandlade på Ica istället.
Nästan samma sak ;) Lunch på Max. Och jag lyckades med det magnifika att spilla ut en hel stor drick (plusmeny på den!) på bordet och ner över golvet. Typiskt mig!  Det fick J att minnas när jag lämnade mitt skräp efter vår måltid vid Skåpa-grillen kvar på bordet för att köpa en glass, och skräpet blåser på pappa, vilket han utbriset "Va f..!" Typiskt mig!

När vi väl kom hem med en massa påsar, fick jag skubba ur och rensa skafferiet. Behövdes verkligen, och nu är det så rent det kan bli. Mat finns i massor, vilket är skönt! :)

SKa alldeles strax lämna soffan för att plugga lite matte. Imorgon är det heldag med bara matte som gäller. Not fun! Hinner inte vika tvätt idag heller, och vad exakt gör det om 100 år?

Men först ska jag kik klart på programmet om apor . Tycker det är så härligt när man märker på deras beteende att vi är släkt med dem.

image291


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0