Här är det fart!

Upp och hoppa 7 imorse. Skola fram till halv ett. Har råpluggat matte och haft kemi. Haha, kemiläraren är för söt!
Cyklade hem och mötte min J som skulle hämta ut sin tv, och prompt åka till Ikea.
Inget emot mig ;)
Ikea i Helsingborg blev det, och så billigt som jag handlade var länge sen; 150:-. ^^,
Så nu sätter han ihop tv-hyllan (antar att han vill få  det gjort illa kvickt och få upp tvn) och jag ska sätta igång att städa upp i köket. Förstår inte hur 2 personer kan få det så stökigt på en dag. Har en sjuhelsikes mkt tvätt att vika oxå, eftersom jag var helt slut efter att ha tvättat/hängt upp tvätt hela dagen.
Måste hinna plugga lite matte.

Fjoo!


Kommentarer
Postat av: emelie

ja nu har vi båda en morfar och ett husdjur som sitter där uppe och kikar ner på oss. tragiskt, men sant. Känns ändå skönt på ett sätt att veta vad som hänt. *kram

2007-08-22 @ 21:56:42
URL: http://emelieahgren.blogg.se
Postat av: Hasse.B

Hehe, okey då.
Ah, jag ska dit. :)

2007-08-22 @ 23:10:14
URL: http://gitarrlir.blogg.se
Postat av: msv

NU DU... har JAG hitta hit och kan läsa dina inlägg, så det är bäst att du skriver snälla saker om mig.

2007-08-23 @ 01:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0