Timbaland

Har fått upp ögonen för en artist som man hör mycket av, som gör mycket musik men man inte riktigt tänker på. Timbaland. Han har släppt eget album, och det är skön gung skivan igenom. Speciellt Give it to me med Nelly Furtado & Justin. The Hives är ännu ett band han samarbetar med.

Dessutom ska ju Britney och Justin göra en duett, som Timbaland producent. Eller vad det nu heter! :)


Köpte ny cykel i fredags. Kvart i sju på kvällen fick vi eld i baken och hann in på Biltema! :) Vi hann. Skruvade ihop den hela kvällen, J skruvade, jag satt :) Thanks! Så på lördagen cyklade vi ut till Tylösand och åt vitlöksbröd och tittade på svanar och lyssnade på konstiga fågelläten i underbart solsken.
På kvällen grillade vi hos Maria och Viktor med en massa andra. Igår cyklade jag till jobbet, som inte är en så lång bit från Tylö. Summa kardemumma har jag nog cyklat 5 mil denna helgen..

Nu börjar jag jobba om 40 minuter! Lite spackel ska på sin plats innan, och sen blir det hoppla på cykeln, igen!

42875-128

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjejen till vänster, rätt jävla het! =)

2007-04-13 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0