Vad har hänt mån tro?

Kom på mig själv ligga o prata i sömnen imorse! ^^, Tydligen hade någon invändningar på hur min balklänning skulle se ut, och det gillade inte jag. haha!
Fick dela säng med Frida och Samantha, och Fn va de knör!

Känner mig inte frisk för någonting, utan känner mig som ett vrak som varit ute o festat en vecka, utan sömn dessutom! Ögonen kärvar, näsan rinner.. Utslag på kroppen efter att en viss Mr J sprutat rengöringsmedel på min rygg *grr* Men jag kontrade till att placera lite på hans kudde! Skrattar bäst som skrattar sist.. :)

Funderar på att ta mig en dusch, försöka se lite fräschare ut och sno bilen o dra iväg! Men känns svårt..Ska iaf åka och köpa tabletter som ska rensa ur all skit ur kroppen!!

Sen är jag liiite sugen på att klippa mig, topparna! Ser inte bra ut härifrån..

Cambridge-tenta imorgon, och marika har läst halva fallet :) Bra! näe..

Nu får det bli ica, hälsokosten och en dusch!

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0