back on track..

Nu är jag tillbaka till dansen igen, piggare, tjatigare, fjantigare och vigare än någonsin! :P Skämt å sido..
Gick bra på träningen idag, med tanke på att jag legat på en fruktansvärt latsida i ungefär en månad nu..

Jag & Elin raggade runt med volvon och pumpade bas med låten jag hittade igår.. Great song! Fn va bra bilen går. Som på räls, fast bättre.. Vi hämtade upp robin, sen körde jag hem dom två.. hem och äta äpple, kikade på tv4 nu.. Vad är det för jävla farsa och socialmyndigheter som inte reagerar när pappan våldtar sin dotter flera ggr om dan??!! *arg..!* Och när hon dessutom blir gravid när hon är 13, och sen ännu en gång vid 14 års ålder., med sin egen far som pappa till barnet. HALLÅÅÅ!!

näe, vidrigt..

Sitter o klurar på lite planer för helgen.. :P Hehe.. på söndag blir det UF-mässa, och då ska vi vinna för bästa monter.. kommer bli sviiinigt snygg! :P Då ska elin ta mina danskurser, och det innebär att jag får mindre lön för april månad :( Äsch, pettitesser.. *ähum..*

Nu ska jag krypa till kojs, tajat i telefonen som vanligt, sen drömma Goa drömmar!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0