snart så.

Är den äntligen här; Ikea-katalogen 2007!!!!!!

Jag & J satt och gjorde en liten vad-vi-ska-ha-på-ikea-lista häromdagen. Pengarna bara skenar iväg, och då har vi inte ens köpt/tittat på allt trams som man måste köpa för några tusenlappar på ikea ^^,

Det vi bestämde oss för var bland annat:

- En byrå att ha i hallen.
- En soffa kan vara mysigt!
- Ett bord till soffan kanske.
- En spegel i hallen som matchar byrån, såklart!
- Ska byta min tavelbild från denna till perhaps denna. Men så undrar jag vart den här tavlan jag köpte för några år sedan har försvunnit..?! hmmm..Kanske denna blir fin, eftersom vi bor vid kusten..
- Framför allt ska jag köpa en massa ljus/doftljus, så man har bunkrat upp till hösten kommer.

haha, som ni märker går möblerna i ek, det ska det göra oxå ^^,

Ska kolla upp ifall de har öppnat ikea i Falkenberg, som Jockes mamma sa i telefon igår när jag pratade med henne...Tror knappast det, Men, ska kolla..

blir en trip till ikea i göteborg och sedan till halmstad med grejerna nästa helg, när pengarna har kommit ^^,

Fick av mamma förra veckan:
- två nya Filippa K /Rörstrand muggar (har nu 4 st, 2 av löv/beige och 2 av blomma/grå. Vill ha den med guld!!!) ^^,
- extra Kosta Boda glas
- och en söt Smothie-bok.

Får absolute inte glömma min Blender jag fick av Veronika OCH som jag redan har haft halvt ihjäl (blendern alltså)...

Nu ska jag fortsätta jobba. Tar frukost lite senare, är inte ett dugg hungrig nu. ^^

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0