Im so lucky!

Till min förvåning så börjar denna dagen BRA. Trots att jag somnade långt in på natten, i milla o håkans soffa och med svullet öga, så blev det okej. Vaknade, inte alltför trött, i soffan som jag sov himmelskt i.. Tryckte på tvn, käkade frukost, läste tidningen och gjorde mig redo.
Håkan körde mig och tobbe till skolan, kallt o rått ute.
Men skolan var inte alltför jävlig, och jag hade till och med lite roligt på matte c lektionen. Trodde jag aldrig! ^^,
Jag och tobbe fick skjuts ner till gullsjö på lunchen, och pumpade upp våra muskler. (Vilka?) gott och få börja träna igen efter uppehållet från dansen, och min lilla skada i nacken. Sen var det bara att ge sig iväg till skolan igen i snöstormen.

Skulle beställa vår bulgarien-resa idag, men vi väntar till imorn, då pappa skulle kolla lite grejer. :)

Läste min bok på bussen hem, och till min stora lycka såg jag att mina paket kommit! Wihoo!

Sagan om ringen-trilogin, för endast 199:-, nya skivan från m.i.a.. älskar hennes konstiga musik, och ännu en skiva med discolåtar som jag och elin ska ha till våran tävlingsdiscogrupp.. Och som grädde på moset, nya La Redoute katalogen.. I like it ALOT!
Har inte hunnit igenom den än, men jag lovar att jag hinner titta igenom den 2 ggr innan jag lägger mig..

Dessutom ska jag hinna göra den förbenade internationella relationerna-inlämningen. Varför gjorde jag det inte på lovet.?

Får åka ner till Halmstad till helgen, och få lite hjälp med matten, då vi har prov nästa fredag. *aijhk!*

Träningen på gymmet idag, börjar kännas, och jag längtar desperat efter att få träna jazzbalett imorgon igen. Var ett tag sen nu! DET, är träning. :)

Nu ska jag öeta lite fakta om, vad det nu var, sen ska jag dunka music :P

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0