Tisdag

Haha, såg att det kom upp en peeling-cream på mitt "hästar.." inlägg..  Woopsii!

Mitt liv idag: Försökte mig på konsten att göra köttfärssås..hrm.. gick inget vidare bra, och smakde därefter då jag råkade ha i krossade tomater med chilismak och alldeles för mkt svartpeppar.. ^^, Men min sambo åt ändå, kanske bara för att vara snäll :)
Skulle tvätta idag. Missade min bokade tvätt-tid, så jag tänkte ta det nu ikväll. Då har ngn jäkel bokat! Även imorn förmiddag.. Åhhh..

Försöker just nu äta mig mätt på salta pinnar och vatten medan jag tittar på Desperate Housewifes. Går mindre bra. Imorn får det bli en liten mat-shopping, så mina funderingar på att stänga av kylsskåpet bara för att det ändå är tomt, försvinner.. Lön nu tack!!

Näe mina vänner, nu ska jag göra spaghetti, för denna hungern kommer INTE försvinna genom att proppa i mig vetemjölspinnar med saltstänk..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0