Lessen, glad & stolt!

Börjat bygga upp lite på min ryggrad igen nu.. Ska ge ett jävlar-anamma på att lära mig alla danserna, göra så  mkt skolarbete så jag spyr, och även så jag kan njuuuuuta av våren och denna roliga tid av mitt liv!

Gjorde färdigt ett religionarbete om buddhism/hinduism igår. Skrivit en bokredovisning om Skattkammarön idag =P Om jag har läst den?! Inte så värst noga, men jag är mega-stolt över recenssionen! konstigt..
Nu blir det deklaration på nätet, så jag kan få alla 190:- innan midsommar.. Troligtvis får jag inga pengar tillbaka alls, men 190:- kan blir mkt pengar om man spenderar dem rätt..

Just nu önskar jag mig:

-en dvd-box med Vänner! Lätt den bästa tv-serie tv någonsin sänt..
- att någon låser dörren till datarummet (där jag sitter). Frida öppnar den i tid och otid..
- Eller, att någon lär henne hur man STÄNGER dörren efter sig!
- nackmassage!
- utrotade fästingar. Grannen har REDAN fått en på hunden. Redan!
- att någon (pappa?) betalade mobilräkningen.. fast, dryga 600:- på två månader är inte så pjåkigt ändå, egentligen! Men för mig svider det i plånboken..

haha, SJ-reklamen om "mobilfria vagnar". Det är lite väl störande med sådana tjejer som pratar för hela vagnen. Rolig reklam iaf. hehe, jag har suttit i mobilfria-vagnar flera ggr till halmstad.. märks knappt ngn skillnad..

har ni tänkt på det att nu, klockan 20.20 är det fortf. ljust ute! Härligt!

Idag har jag annars:
-Blivit erbjuden gratis lunch. Men tackade vänligt nej, eftersom skolplikten och samvetet kröp intill.
- Hittat några år gamla kort på hästarna. Bl a kort från när vi hämtade Bobby i Gullspång ( 8 år sedan)Hjälp vad liten jag var då.. haha, långt "pattlångt" hår. saknar fortf. Babbsan.
- skaffat e-legitimation.

Japp, en halvtimma kvar till Greys anatomy.. Denna gången ska jag inte missa det!

Take care, all of you out there! ;)

42875-21
Ett skratt förlänger livet!

Kommentarer
Postat av: sofia

tackar.. =)

2006-04-28 @ 21:55:42
URL: http://sofijaa.blogg.se
Postat av: Balder

Bättre att köpa Beck boxen än Vänner. :)

2006-04-29 @ 22:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0