Pizzeta

Jag & Jocke gjorde som sagt egen pizza igår. :)



Pizzan till vänster är min, höger Jockes.

Allt såg så ljust ut för min del. Jag lade på allt i rätt ordning och fick en rund & fin form. Jocke tog väl på ingredienserna i den ordning det låg på bänken, eller ngt. Hans form på pizzan ska vi inte ta upp, ni ser ju själv ;)

Men, han verkade rätt nöjd ändå.


Efter att de gräddats i ugnen, inser jag till min besvikelse, att min pizza blivit bränd på undersidan, och man kunde för en sekund tro att jag använt knäckebröd som deg. :( Jockes pizza blev säkert svingod, perfekt.
SÅ där satt han och njöt av sin seger medan jag åt knäckemacka med smält ost, skinka och salami..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0