Det regnar i Halmstad idag.

Ledig idag, och har sovit så ofantligt skönt fram till halv tolv. SKa alldeles strax hoppa in i duschen och bege mig in till stan, pengar idag! Men, det ska handlas presenter till både Nikki & Hannah + en miniräknare till mig.

Har beställt tågbiljetter för 500:- (för två pers), enkel resa.. Sura pengar, när man vet att med bil hade man kommit till Åmål och hem för samma summa. Men den är ju trasig just för tillfället. Ska inte flytta längre söderut i framtiden iaf :)

Det regnar här idag, så jag får ta mina stövlar på mig när jag går till stan. Otroligt vågat ;) .

Well, well. Frölunda blev dängda igår. Tråkigt.

Så frågade jag Hannah i telefonen igår vad hon önskade sig i födelsedagspresent. Present (Yrrol!). Hon svarade: Om du hittar någonting i affären kan du ju köpa det.. Haha, och jag lovade att köpa ngt i affären!

Nu märker jag att jag skriver tråkigt, så det är bäst att jag slutar!


image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0