Trött kl.07.30

hahaha! Jag är så elaaaaak! Vi skulle ha telefonmöte 08.00 imorse med Ledarskapsgruppen, men Marika har inte stigit upp tidigare än 09.30 de senaste veckorna (jag har det förträffligt bra!) och orkade inte masa sig upp tel telefonen. Va tusan, jag säger inget ändå! Dessutom har vi redan bestämt vad vi ska skriva om.. Så, ja!


Var i Laholm på möte 11.00 med Johan på Kulturskolan. Man undrar om han inte skulle kunna vara lillebror till Sofia W. ;) Ska jobba kanske 50% till hösten där, och det blir bra, med tanke på att jag kanske

- ska plugga
- Kan ju söka jobb på ett annat ställe dagtid
- Fortsätta jobba på Halmstad Dansklubb.

Jag tog mig hem, en helt annan väg än jag kom (dvs. inte E6:an) och det gick smidigt. Men alldeles strax ska jag bege mig ut till bilen för att vikariera de sista 2 timmarna åt Laila. Gott!

Nej, time to byta kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0