Torsdag

Blev inget möte idag, utan bev flyttat till nästa torsdag. Det innebär att jag är heelt ledig idag med. Har lovat min sambo att gå och hämta våra extra nycklar (vi har levt på 1 nyckel i 2 månader haha!)

Solen skiner på en klarblå himmel, så när ipoden har laddat klart ska jag ta mig en promenix ngnstans. HFAB som sagt och hämta nycklarna.. Sen blir det stoooorstädning i garderober och byrålådor så man har en gnutta kolla på kläderna iaf! :)

Tur att min syster kom på besök i helgen, för jag trodde allvarligt att ngn hade snott min rosa adidas t-shirt i tvättstugan eftersom jag aldrig sett den sen jag tvättade.. Tydligen hade den hamnat mellan påslakanen! haha!

Nu ska jag & t-shirten gå ut! Tjingeling!


42875-116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0