Red day


Ledig och ensam idag. J pluggar hårt inför terminens sista tentor. Avundas han inte! Har hämtar mina paket. Ett var i Andersberg (hellooo invandrare!) och affären fanns inte med på hitta lr Eniro, så jag fick ringa och höra vart det låg. Jag fick iaf min Lancome hudkräm. Ivrig att testa den, så jag tog bort allt smink och kletade på nya krämen. Åhhh, som godis för min hy! tss..

image224

Sen glömde jag mobilen med koden så jag kunda hämta mina gummistövlar. Så först hem och hämta den. Then my boots! ;)


image225 image226

Haha, ni vet godiset jag fick häromdagen. Det är SLUT! Dels J & några av hans vänner smakat (och det var meningen!) och sen är jag jävligt glupsk när det gäler godis. Icke spara här inte!

image227 image228


Och apropå sugrören med smak.
J tyckte de var goda! Så ingen rolig min från han inte.. :)

Och för mer än en vecka sen, fick jag min premie från Tara (jag ger själva tidingen till mamma, haha!)

image229

Kanske inte produkter för min hy, eftersom de är till "äldre", men sminkborttagningen och ansiktsvattnet går finfint! 

Näe fy fn, nu ska jag se klart "Road Trip" med Brittan som går på en norsk kanal.. Sen ska jag träna med Carmen! ;)


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0