Ojoj!

Idag har jag varit lite flitig. Rivit ur min garderob och sorterat ut en massa kläder jagintevillha/inte passar och lagt i en bättre ordning. Sen självklart, dagens städning, som jag gör nästan varje dag: Plocka ur/i diskmaskinen, bädda&städa i tv-rummet/sovrummet och kanske en sväng med dammaren! :) Städnarkis!

Iaf så ringde Fredrik som är i Halmstad med en polare och hälsar på en ANNAN polare, att vi skulle komma dit. Och det gjorde vi! Jag lekte med en hund, fick en cider och ännu en när vi skulle cykla in till stan! ÄNNU en fick jag på Cafeets uteservering + att jag beställde in en nachotallrik! hahaha! Och jag som inte är van med alkohol (så ofta iaf!) känner mig lite mysig i kroppen ^^, haha..

jaa.. det har börjat blivit mörkt, och Marika är godissugen. Meeeen neeeej! Inte bygga på "the lovehandles" mera ;)

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hallå,
Har du sett filmen "The Contract" med Morgan Freeman?
Se recension idag på TheGuide...

2007-05-18 @ 22:12:35
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0