Inte roligt..!

image178

Orkar inte gå och köpa mjölk till lasagnen, orkar inte gå och köpa alvedon, orkar inte fjäska för J. Men det var snällt att han bärde in mig till sängen förrut så att jag skulle vila ^^,
Konstigt nog blir jag grymt sugen på att hårdträna när jag är förkyld. Men varför göra skadan värre och riskera hjärt/hjärninflammation. Dumt.
Har precis kollat in avsnitt 23 av Greys Anatomy. Och lasagne till detta vore gott!
Eftersom jag inte orkar ngnting, får jag, näsan och toarullen kura ner oss djupare i soffan och fortsätta min min önskelista.


Kommentarer
Postat av: pauline

hahaha :) ja! jag börjar faktiskt undra vad fasen jag gett mig in på! :| tack så mkt! hoppas det löser sig med sommarjobbet! kramar!

2007-05-07 @ 18:56:52
URL: http://pauliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0