Övertid..

Sitter på jobbet och planerar in lite saker inför nästa vecka. Har kommit på att det är bättre att schema-lägga in saker i min kalender i mailen. Då kan jag fokusera på en sak 110% ca 1 timma, och det är bra för då håller man bollarna i luften och delegerar bättre.

Har jobbat över ca 8 timmar denna veckan. Tidiga mornar ca 07.00 och sena kvällar. Men det behövdes. Fick stanna hemma måndag eftersom mina ögon SVULLNADE upp söndag kväll efter en jädrigt bra springtur. Jag som fick ett nytt löpar-kit och allt utav Joakim i helgen. Nästa gång åker jag till Akuten.

Men strax stämplar jag ut & tar bilen hem. Jajjamän, i 2 dagar har jag fått låna bilen utav Jocke då han varit på kurs. Snäll han!


Denna pärlan köpte vi (nåväl, han..men vi delar på allt, haha) i våras.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Du är allt redig du! Själv har jag jobbat extra idag lördag. Bara så du vet....

2011-02-12 @ 17:11:37
Postat av: Mika

Nämen, du är ju du minst lika redig ;)

2011-02-12 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0