Christmas 2010

I år har jag tänkt mig att tona ned lite på julklapparna och spara pengar till en härlig New York resa i vår. Självklart ska alla mina nära få julklappar, men jag kommer inte att vara övergenerös. Hannah & Pontus är de som är på topp för mest presenter, för de är barn. så därför ber jag att ni inte köper mig dyra julklappar (låter  som om jag räknat med det, men det gör jag inte!, vill bara notera!)
 
Jocke & Jag har pratat på att inte köpa varandra julklappar, utan ta en natt på Vann Spa i mellandagarna. Låter förfärligt härligt i mina ögon... Vann är suuuper!
 
ska göra en önskelista på saker kan jag tänka mig att önska ändå ;) Men det kommer inte stå häst/bil/tv/dator på den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0