Gamla Ullevi


Jag & Milla innan avspark.

Syster Milla, Håkan och sonen Pontus kom förbi Göteborg igår. Jag trodde inte de skulle vara framme så tidigt, så vi log fortfarande i sängen med varsin dator i knä när de knackade på terassdörren..! :)
Guys åkte till travet och jag & Milla tog det lugnt på Ikea och ännu lugnare i lite klädaffärer. Hittade en jättefin klänning som satt som smäcket, kanske lite väl smäck över bysten, och den hade passat SÅ bra på vår Frankrike resa i sommar. Tyvärr fanns ingen storlek större. Och på Kappahl av alla ställen.
Idag gick vi på allsvensk fotboll på Gamla Ullevi (alltså nybyggda Ullevi) mellan IFK Göteborg - Elvsborg.
Nu kan jag stryka det på min to-do-list before I die. ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0