Say what?!


Jag har precis beställt tågbiljetter till/från Stockholm på söndag för 1300:-. Det är inte billigt att hellre ta tåg än att sitta över 12 h på buss. Vad jag ska dit och göra får ni veta när jag vet, haha! Men det ska bli spännande :)

Och apropå spännande saker. Det är snart premiär för New Moon, uppföljaren av Twilight. Eller snart och snart, den 20 nov. Men jag har haft stenkoll på allt som rört Twilight-sagorna sedan tidigt i våras då jag blev förälskad i böckerna. Hemsidor, bilder, trailers mm. Har försökt få min vän Camilla att bli Twilight-fan så vi, och alla tonåringar, kan gå och se New Moon. Ja, jag har tom. försökt med mamma. Hon har läst tredje boken som hon hittade i mitt sovrum och sett första filmen, så jag har fått förklara vad som hänt därimellan ;)

Jag är inne på sista boken just nu och det är mycket spännande! :) Hur många gånger jag sett Twilight vågar jag inte ens nämna. Den är jättebra att somna till :)

Någon annan som hamnat i tonårs-bok-träsket?!


Kommentarer
Postat av: camilla

jag vill se tvåan :) du har fått mig besatt nu .. !

2009-09-26 @ 09:21:37
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jättebra att somna till?? Låter inge vidare du....

2009-09-26 @ 19:09:25
URL: http://emelieahgren.blogg.se/
Postat av: Marika

Haha, näe Emelie, det har du rätt i! ;) Jag menade nog som så att jag tycker om att titta på den innan jag somnar :)

2009-09-26 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0