Pineapple


Jag & vackra Elin hos Ida F.


Jag har varit hemma hos mina föräldrar sedan förra fredagen nu, och får nog bege mig till Gbg imorgon så han inte tror att jag lämnat honom. Har sprungit/promenerat varje dag här och ögat svullnade bara upp en gång. Är lite sugen på att gå ut och intervallträna lite! Får se om jag får liv i de 2 livlösa hundarna i sängen först :)

Hittade Naturdiet pulver som man ska shaka som måltidsersättning här i skafferiet. Fy bävulen vad äckligt det var, det riktigt växer i munnen. Om man håller för näsan när man dricker, kan det gå ner.

På söndag sticker jag till Stockholm över dagen och det ska bli jädrigt intressant!!

Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0