Elin saw my sexy eyes




Igår begav jag mig ut till Elin för att ta en långpromenad. Det är dags att ta tag livet igen! Vi gick ner mot Eriksberg, och eftersom vädret var så fint, lapade vi lite sol på bryggan. Och vad händer?!

3 minuter efter att vi satt oss känner jag att ögonen börjar svullna upp. Och det STORT! Det såg riktigt brutalt ut på ena ögat faktiskt. Så med ett öga mindre att se på och Elins solglasögon (Thank god!) begav vi oss igen. Tösen blev helt förskräckt. Nu har jag två människor som kan bevisa att mina ögon svullnar upp vid ökad ansträngning.

Det är ju ett mysterium, helt klart.

Eftersom det inte gör ont utan bara är svullet lagade vi mat och satte skräck i Elins syster också, haha! Jocke fick lov att hämta mig för spårvagn kändes inte som ett bra alternativ. Jag fick ta på mig ett par solglasögon i bilen så han inte behövde skämmas (eller att jag ska se misshandlad ut!), men han tycker om mig ändå sa han. Haha!

Idag kan jag se att det gått ner lite, men det är inte borta. Kanske att det ser mer normalt ut ikväll. Nu gäller det att hålla igång med motionen så att jag slipper detta ett tag framöver.

En promenad ikväll kanske?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0