I do it for you

1. Tre namn jag lyssnar till:
Marika, Mika och Bullen.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Respekterar allt och alla om de respekterar mig, och hjälpsam.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min förmåga att inte ta tag i saker när det behövs.

4. Detta är jag rädd för:
Förlora någon nära & någon leker med en tändare nära mig för att jävlas!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Skratt, mat och toalettbesök.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Busvissla, sjunga eller spela poker.

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med familj&vänner, träna, titta på film, slösurfa, pyssla och retas.

8. Detta vill jag göra just nu:
Öka poängen på Café World på Facebook. (och jag som ratat och lovat mig själv att aldrig börja med sådant!)

9. Bästa känslan:
När man är så lycklig så att man blir tårögd!

10. Värsta känslan:
Oro över pengar.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Stil, humor, händig, smart, utvecklande, nyfiken, omtänksam, manaktig. Ja, han har det mesta utav det!

12. Är jag kär just nu:
Of course! Still going strong.

13. Jag vill gifta mig:
Ja.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bara 3?! Bygga hus, skaffa familj, resa och starta en urmysig gårdsbutik/café.  

15. Min käraste ägodel:
Äger inget av större värde, och det är ju bara materiella ting i slutändan. Jag har hälsan! ;)

16. Något jag vill ha i present:
Surprise me!

17. Detta har jag på mig just nu:
Morgonrock.

18. Favoritkläder:
Tights och en söt topp!

19. Favoritdjur:
Hund.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Så himla beroende på humör.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste var Ung Företagsamhet, och det är det som har bidragit med något efter skolan. Tråkigaste var självklart Matte med Gustav som ritade bröst och bröstvårtor av kurvorna.

23. Stjärntecken:
Tvilling.

24. En bok jag gillar:
En shopaholic-serien. Twilight-serien.

25. En film jag gillar:
Band of Brothers

26. TV-program jag gillar:
Greys Anatomy

27. Favoritdoft:
Light Blue D&G

28. Detta äter jag gärna:
Halloumiost i en fräsch sallad.

29. Dricker helst:
Vatten.

30. Favoritgodis:
Lösgodis av bra urval och kvalité.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Varmt och gott.

32. Färgen på mina ögon:
Blågrå.

33. Min längd:
166 cm.

34. Jag tror på:
Ärlighet och respekt.

35. Jag spelar:
Call of Duty på xbox.

36. Person jag beundrar:
Det är så många.

37. Så här bor jag:
Andrahands 1:a i centrala Göteborg.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
haha.. sch..

40. Det här gör mig avtänd:
Fisar och snor.

41. Favoritfärg:
Svart.

43. En hemlighet jag vet:


44. Den bästa present jag fått:
Hästen Bobby var tacksam.

45. Senast köpta skiva:
Kent - Du & jag Döden.

46. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Samantha. Nejnej, Norma. Jag hade legat och sovit gott hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Nikki

Jo, för fan. Du är ju hälsan själv!

2009-11-07 @ 00:39:00
Postat av: Marika

Mäh! Jag röker inte, dricker ytterst sällan och stressar inte upp mig + att jag inte har någon sjukdom. Då har man väl lite hälsa iaf!

2009-11-07 @ 12:35:42
Postat av: Nikki

Visst.

2009-11-07 @ 17:18:31
Postat av: Hussein Kockaman

Säkert

2009-11-07 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0