Hej ni glada!

Times flyes by, as vi säger.

Har varit i Stockholm 4 dagar förra veckan för mässa. Och det är ingen dans på rosor för fötter att stå upp på en mässa 9 h om dagen i 3 dagar. Lite mör i fötterna i dagarnas slut. Men mässan gick bra. Att hitta som nykomling i Stockholm är inte heller lätt. Tog mig 2 timmar + kartläsning via telefon av Jocke för att hitta till mitt boende. Var en hårsmån ifrån att ställa mig och grina och faktiskt fundera på att joina uteliggarna för natten. Man är inte happy när man kånkar runt på alldeles för tung packning, det regnar och man inte hittar i en främmande stad. Uh!

I helgen åkte vi hem en sväng. Behövde lite frisk lantluft och lugn. Jag & syrran gick ut en sväng på lördagen, men jag var faktiskt nästintill nykter så det var faktiskt sådär kul. Träffade inte på alltför många jag kände heller. Åren går, och de yngre blir äldre!

Snart ska jag gå en sväng till Entreprenörsdagen här på Svenska Mässan. Har så fruktansvärt ont i halsen. så jag hoppas inte jag blivit svinsjuk.


Ha re gött!


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: menar det.. och om hon nu måste ha extensions så borde väl hon ha pengar nog att anlita en bättre frisör? ser ju nästan ut som hon gjort det själv liksom..

2009-11-04 @ 13:08:26
URL: http://jagskadansaineonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0