Här händer det grejer..

I fredags kväll tog jag med mig Monika till Mårtenson night club här i Halmstad, för en bloggfest. Minna  från Spanbloggen.se stod för festen med en MASSA priser. Jag vann självklart inte (har tur i kärlek istället!) men Monika fick ett par skor för 1100:-.

Däremot fick man ett par lösögonfransar från Depend när man kom och en massa gratis vin, cider och drinkar + snacks! Blev lite extra sminkad av Make Up Store, och hade tydligen bra ögonlock att sätta ögonskugga på :)


Monkann var laddad!


Jag var nöjd med drinkarna!


Bara att ta!


Jag får lite läppglans på leppene!


Fortfarande lika nöjd över drinkarna!


Minna i egen hög person, får håret omgjort mitt under prisutdelningen.


Ser ni denna bilen i Halmstad i sommar, vet ni vem den tillhör ;)


Tack Minna för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0