Ah, förlåt...

.. ni stackare som klickar in här och inte får läsa något nytt!

Jag lever och bor numer i Trollhättan mitt i smeten hos syster & hennes boy. Göööör fin lägenhet! Jag började min andra LIA igår på Ung Företagsamhet, och jag trivs som fisken i vattnet. Det är det här jag vill jobba med, unga härliga människor. Fast jag lär ju bli gammal en dag jag med, men då får jag jobba med gamla härliga människor.

Har bara tillgång till internet på "jobbet", så mina uppdateringar har varit sisådär. Har inte träffat Jocke på snart 2 veckor, och det känns. Ska bli skönt att åka hem till Halmstad på fredag.. Så skönt..

Näe, nu ska jag ringa vidare och få tag på dessa unga människor och ge dem stipendium ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du bor i trollhttan för tillfället minsann- inte sett dej.. stan känns ju lika liten som Åmål:P Vart bor du ungefär? :P Blir du här tills sommaren lr?

hade gött

2009-05-10 @ 14:43:24
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Anonym

Jaaa då vet ja ungefär!

Odeon, heter Oden hehe..:P

Hur går LIA perioden för dig då? Kul?

usch ja e redan trött på denna stad ja..hehe börjat söka lgh i Gbg men lär ju dröja nåt år.. Vart ska ni flytta? Nyfiken :P Tror ja läste de här lr på kussens blogg..e du färdig med utbildningen nu i juni?

Kram

2009-05-11 @ 17:17:43
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0