Ute ur svettmolnet.


Här har vi det beryktade "In-i-limmo-ut-ur-limmo-röda-mattan-med-glas-i-handen"-moment! Helt inne i dimman!!



 Anledningen till att jag varit så tyst här Håkan, är att jag har haft hemtenta i projektledning med det tråkigaste caset ever att lämna in senast idag 17.00. Har suttit med Helena på biblioteket hela helgen, i skolan igår och hemma idag. Igår tog vi en lunch på nyrenoverade Mezzo, och jag såg ingen JENNY DÄR!

En annan anledning är att jag har haft ett tyst firande utav att Frölunda DÄNGDE Luleå!!!

Imorgon kör vi ingång igen med föreläsning och plugg inför juridik-tentan på måndag. Suck.. Men det positiva är att jag är IGÅNG och på HUGGET! Våren smyger sig på i Halmstad.

Min klåda är nästan som bortblåst. Har inte vågat mig på något svettprov ännu, men körde en timma yoga i helgen. Det jag fick ut utav det var att jag har blivit pinsamt stel om man jämför med 3 år sedan. Men skön träning! Har lite svårt med andningen bara...

Jag har ätit gröt varje morgon i en vecka, och det är ju faktiskt gott! Och lättgjort..Svusch in i mikron!

Jag har en massa att se fram emot i vår. Min vän och klasskompis öppnar en Outlet i Ljungby om 1 ½ vecka med en massa märkeskläder. Jag ska dit och fynda!

Kvällen består utav fortsatt storstädning utav tv-rummet (det var KAOS, det ÄR kaos i lägenheten!), förhöra sambon (Jo, han läser faktiskt på högskolan och inte grundskola, haha!) och titta på Top Gun!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej!Jag godkänner förklaringen,men hockey hade ju inte Frölunda behövt spela,för de fick ju hjälp ändå av några gubbar i svart o vitt,sedan av några som tydligen bara ska trycka på två knappar, men jag är inte bitter!MEN NU BLIR DET STOPP MOT HV71!!!

2009-03-17 @ 20:59:43
Postat av: Marika Svensson

Håkan: Jag kan tycka att i 5-1 matchen så spelade Frölunda faktiskt bättre hockey. Men sport ska utkämpas med lika regler för alla, och visst kan de ha haft "turen" på sin sida!



näe, HV blir en lätt resa...



Vi kommer hem med dina Lule-glas snart, håll uuuut! Du kan ju gå in dina Frölunda flip-flops så länge! Moahahah!

2009-03-17 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0