Confused..



Jag brukar inte tycka att jag är en förrvirrad människa. Men nu är det tvärtom. Det är en massa frågor som ploppar upp hela tiden. Vi kan börjar med att stapla upp skiten:

- SKOLAN. Tentor. LIA. Vi börjar med tentor. Jag är SÅÅÅ jäkla omotiverad till att läsa till juridik-tentan på måndag. Den gör mig inte lycklig.  Och en G-nivå är som bekant högre på jurudik, och om jag inte klarar den, hinner jag då göra den innan examen, eller får jag göra den till hösten och vänta med examensbeviset? Just nu känns det som det kvittar, min kunskap sitter inte på ett papper. LIA. Vart ska jag göra den? Halmstad. Karlstad. Göteborg, Haparanda. Jag har kontaktat några företag, men de känns inte 100. Typsikt mig..

- Sommaren/Hösten. Min mamma är duktig på att påminna mig och framtiden :). Ska man söka sommarjobb? Eller satsa på att hitta ett riktigt jobb? Eller ska man fortsätta läsa kanske? När säger vi upp lägenheten? Vart ska Jocke jobba? Vart gör vi av alla möbler så länge? ....

Ja, det får gärna ordna upp sig i hjärnan.. :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det löser sig alltid hjärtat! Massa massa kramar!

2009-03-21 @ 09:00:12
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0