Bio, skratt, avslutning mm.mm.

I onsdags träffade jag Jenny för lite fotboll och bio. Men väl på Harrys mötte vi min "gamla" chef och Jennys nuvarande och VDn för Hi-Media. Vi slog oss ner och tjötade lite gött! ;) Fotbollen gick galant den med, en jädra massa mål!

Vi gick på Baksmällan, och det var nog den roligaste filmen jag sett! Jenny kom in i en skrattattack som inte ville sluta ;) Men Jenny har alltid nära till skratt, den pinglan! Ja, den är verkligen värd att gå och se, filmen alltså! 

Fick även reda på att jag har en hemlig beundrare, HEJ HEJ! ;)

Igår hade vi avslutning för min KY-utbildning. De bjöd på middag och tårta, och en massa kramar allt eftersom folk droppade av! Monkan fick ett pris för Bästa Entreprenör, och det stämmer som fn i nomineringen att "det är inte långt ifrån tanke till handling!". Det tog, var det 4 månader, från att hon ville öppna en Outlet tills portarna öppnade. LYCKA TILL i fortsättningen! :)

Idag ska jag packa ner de viktigaste kläderna och bege mig till Göteborg där Jocke hämtar upp mig på stationen och vidare hem till Åmål. Vi ska ta varje dag som den kommer i helgen, greja i trädgården, ställa rätt möbler och bara packa upp det viktigaste. Typ toapappret ;) haha!

Men först ska jag lägga en beställning till min classmate (nu fd.) på Koola Anna om en dretsnygg beige kort jacka!

Trevlig helg!! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Har också sett baksmällan, svinrolig film!! :)

2009-06-12 @ 21:41:00
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: camilla

va roligt , och imorgon fyller du år :) jag och ebba kommer gärna och myser vid ditt torp !

2009-06-17 @ 22:23:50
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0