Allt går inte vägen, men visst fn lever jag ändå.

Medvetet har jag inte bloggat på länge. Dessutom säger bilder mer än tusen...blabla..bla..



Jocke har fyllt 25, och JAG gjorde fiffiga glasunderlägg/placeringskort med bilder på de inbjudna! Mig ser ni längst ner till vänster, så slipper ni leta. ;)


Mitt i allt har jag hunnit med att ta kort på mitt eget hår, baklänges! Den ni. Har jag inte långt hår? En liten outfit-bild på köpet, med morgonrock från Haléns. ;)


Jag har varit i Strömstad med min LIA, och ser ni utsikten från mitt hotellrum. Magiskt!


Och väl i Strömstad hade UF hyrt en båt ut till Koster (NORD) där vi fick skaldjur! Jippi sa Marika och gav bort kräftorna, krabban (Ja, även den!), musslorna och åt 8 räkor + 8 brödbitar doppade i aioli + chefens, medan chefen fick plocka kött ur kräftan för att jag iaf skulle smaka! Vart tog heirarkin vägen? ;)


Men även solen har sina fläckar, i detta fall i pannan! VAD gör galgarna i lampan?

ver sedan snart 3 veckor tillbaka utan mobil. Kul. Hittade dock en gammal Nokia 3110 (ni vet de första blå/vita mobilerna ALLA hade! för 7-8 år sedan!) som jag iaf kan ringa på nu. Lyx.


Flyttade alla möbler ifrån Halmstad till Åmål i lördags, och då menar jag ALLA. Och eftersom jag har en vecka kvar i skolan, så lever jag på en madrass i en tom lägenhet. Lyx. Eko.Eko.

Jocke har fått jobb i Göteborg, och nu är det bara min tur kvar. Inte mycket som går emot den grabben nu! ;) Men han är såå värd det!

Jag har gjort klar min LIA i Trollhättan, vilket ärlite tråkigt! Hade jättekul på UF Fyrbodal. Jag vet nu vad jag verkligen vill jobba med! Och tackar syster och Freddan som låtit mig bo framför tv:n i deras apartment!

Under sommaren kommer jag/vi (Jocke bor i Götet under veckorna) bo i mormor&morfars gård/hus. Lapa sol och greja i trädgårdar verkar det bli för mig i sommar. Lyx!

Tack ni som kom på Jockes 25-års fest, och att ni orkade med en tur ut till Tylö på söndagen! HAHA!



over and out.





Kommentarer
Postat av: Nikki

Bara undrar när din del av hyran kommer in på mitt konto? Tänk på att det kostar 150 kr/månad för diskmaskinen också! Tänk på det...

2009-06-11 @ 02:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0