Utmaning..



Det är fakiskt lite utav en utmaning att sitta 23.00 en fredag och titta på Panic Room, med dansk text. OCH, jag visste att dottern i Panic Room är Bella i Twilight. Kändiskoll. hrm..
Vi som bor nedåt i landet får inte Nrk som utländsk kanal, utan DR, dvs. Danmark. Rätt bra kanal ibland! "Så ikke mere fis - No more dicking around". "Bange? - Are you cold?"

Jag har legat i denna sängen HELA dagen, men undantag för toabesök och lite provande av kläder. Ska nämligen på Glamourkväll imorgon ute i jag vet inte vart (Haverdal?!) med 2 "gamla" arbetskompisar. Mat och fritt intag av dryck under kvällen med bara tjejer och underhållning låter inte fel. Men frågan är om jag har några glitter & glamour kläder..

Pratade med Jocke i telefonen förrut, och stackaren var så trött efter en hel dag ute i skogen för att röja. Jag VET att jag träffat rätt man när han läser till ingejör, kommer BRA överens med min familj, han är händig och kan laga mat. Sen att han är världens bästa kille med ett hjärta av guld kan vi ta en annan gång. (Jag kanske är lite sentimental nu..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0