Partej

 

Igår var dagen D. Fest.

Kl.16 redan fick jag skynda in till stan för att ta ut pengar och vidare till Jenny L och deras nya condo. Ut till Jenny A i Oskarström på fördrink (bilden ovan) och lite extra piffning. När vi sedan anländer till punkten för kvällen står där en limmo. Tjejerna sätter sig i bilen från ena sidan, och ut genom andra sidan där en röd matta och fotograf stod redo för att plåta anländande At the red carpet. Jag höll på vika ner i snön av skratt! Det kändes så konstigt, in och ut ur bilen. MEN. Man ska ur snyggt, och inte göra en Silvstedt. ;)

En massa mingel och mat innan 2 grabbar börjar spela musik. Alltmer som promillen steg på alla, desto mer blev det folk på dansgolvet. En tjej (hon med de berömda Halens-skorna, haha!) trattade rätt in i deras anläggning så det blev knäpp tyst..Jobbigt läge.

De hade satt upp en guldram där man kunde ta kort, och den var välbesökt. När jag skulle åka, var den i mindre snyggt format.

Fick skjuts med 2 finfina brudar till Halmstad, och följde med dem till Gastons och Morfars en sväng. När de skulle till Mårtenson drog jag en vitlögn och drog hem. Orkade inte mer ;) Gjorde bort mig lite light. Frågade den ena tjejen vad hennes sambo sysslade med, tennisspelare på heltid. Aha, säger jag lite skämtsamt, det är inte JO Waldner (i tro om att Waldner är tennisspelare! Alkohol ni vet). Eh, ne, det är pingis sa hon. Just ja! Kände mig sååå dum..

Halv 3 var jag hemma, men kunde inte sova, utan lyssnade på musik till 5, då ögonen slöts av sig själva. Snöstorm på vägen hem, vilket inte är tacksamt i södra Sverige, då det tar dem ett halvt dygn att komma ut med plogen.  

Tack för en trevlig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0