Jäkla hotmail.

Är det bara på min dator som Hotmail "låser" sig?

Ikväll ska jag göra pannkakor, med bubbel vatten i. Per Morbergs recept ;) Sen lovade jag B&J glass till efterrätt. Ingen nyttig måltid, men man får inte glömma att njuta ibland.

Igår tittade vi på På liv och död. Och självklart började jag grina. Bara tanken att någon i ens närhet ska byta organ, och vetskapen om att det KAN vara sista gången man pratar med varandra. Jag är stark, men där går min gräns..

Veckan har gått dunderfort, och jag klarade min redovisning helt utan stödord igår. Brukar alltid ha några ord på ett papper eller liknande, men skippade det igår. Och hur bra gick det? Super.

Det börjar brinna i knutarna för en LIA-plats oxå. Har funderingar på Karlstad (invaderar hos Emelie då!) eller Göteborg. Det är svårt, man vill ju gärna hitta ett företag där man kan ha chansen för jobb senare, och i ett förhållande är man oftast två, så då vill man gärna få jobb i samma stad. Jag börjar trivas i Halmstad, och hade gärna haft en sista sommar här. Men som det ser ut nu säger vi upp lägenheten till sista juni. Blää, sommaren har knappt börjat här då.
Men, Jenny har ett gästrum och en dotter med världens största rosa dockhus ;)


Jag & syster Nikki, juldagen -06.




Kommentarer
Postat av: J.A

Men nej och åter nej så tråkigt att du skall lämna Halmstad. En Halmstd utan Marika är som McDonalds utan pommes, ja det funkar ju inte.

Vem skall jag nu glo på kändisar med?



Jo en sak skall du veta, mitt gästrum står alltid öppet för dig/er om ni har vägarna förbi Halmstad åh skulle vi inte vara hemma så har vi en nyckel att låna.

Hoppas verkligen det blir en hejdundrande fest innan du flyr.



Jag är sugen på en riktig rysare, en skräckis på bio så man får bli lite rädd. Finns det nu förtiden?

2009-03-03 @ 22:05:05
Postat av: J.A.

Jo just det ja, jag funderar på att hyra dig den 4 Augusti. Ja hur lät det?

Men i allaf all min syster skall gifta sig i Borås och jag behöver en liten nanny som åker med då det är barnförbud efter kyrkan. Du kan ju fundera på det

2009-03-03 @ 22:12:30
Postat av: Marika Svensson

Vi får fixa ett sommarjobb till mig här, så jag kan avsluta med stiiiil. Jag menar, jag har inte känt på Halmstads puls på sommaren..!



Haha, Im out for rental. Absolut, är jag tillgänglig så ställer jag gärna upp!



2009-03-08 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0